Aşağıdaki resimlerde ; Taylan Kalkavan Gemisinin Rusya Novorossiysk'dan Aliminium T Bar yüklemesini görüyorsunuz. Dip yük olarak adlandırılan, rulo sac, kütük demir, çubuk demir ve benzeri yüklerde draft survey yapılmaz ve bunlar Tali Yüklerdir, sayı ve tonajları önem arzeder. Fakat unutmamalıdırki bu tür tali yüklerde yükleme şekil ve ambarlara dağılımları, lashingleri ve stabilite hesaplarının çok sağlıklı yapılması büyük önem arzeder.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Türk Denizciliği Neden Bu Durumda ? Süslü ve kıvrımlı sözlere hiç gerek yok; Denizcilikle ilgili kurumlarda denizcilik eğitimi ve tecrübes...
-
ITF (International Transport Workers' Federation) kısaltması ile tanımlanan kuruluş, genel anlamda uluslararası nakliyat çalışanları ...
-
BİRİNCİ ZABİT - KAPTAN GEMİ İNŞA, YÜK İŞLEMLERİ VE GEMİ STABİLİTESİ 1. Nötr dengeye sahip bir gemi için aşağıda verilen yargılardan ha...
-
BİRİNCİ ZABİT - KAPTAN DENİZ HUKUKU VE ULUSLARARASI DENİZCİLİK SÖZLEŞMELERİ , PERSONEL İDARESİ 1. Aşağıdakilerden hangisi Deniz Huku...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder